dimecres, 20 d’abril del 2011

SHERINGHAM I CLEY MARSHES

El cap de setmana del 19 i 20 de març em varen vanir a veure i a algrar-me el "captiveri" en Sisu, en Rafa i l'Hector. M'ho vaig passar molt bé ja que tota l'estona reiem i varen arribar quan ja teníem molt feina amb el projecte i els 7 delñ grup feiem molt poca vida social. Així que quan va arribar aquesta visita jo vaig ressuscitar i vàrem anar a voltar. Com que ells havien llogat un cotxe va ser fàcil anar cap a la costa.

Primer vàrem anar a Sheringham`, jo ja hi havia estat 2 vegades però no havia vist el mercat. Ens vam passejar pel mercat del dissabte, un mercat com un altre però amb un menjar delicós, un porc cuinta a la barbacoa allà mateix, mireu quina cara feia l'animal!!




Després d'un bon segon esmorzar i de passejar pel mercat vàrem anar a veure l'antiga estació del tren de vapor, que l'han recuperat i a partir del març funciona les caps de setmana (em penso que a l'estiu funciona tots els dies). El cas és que han mantingut l'estació tal com estava l'any 1964 que l'havien tanacat i han recuperat el tren que fa un recorregut per la vall  i passa per diferents poblets. Com que nosaltres voliem anar cap als aiguamolls no vàrem pujar al tren, però com que en Rafa hi entèn de trens, ens vam entretenir una bona estona mirant-ho tot:



Després de veure-ho i examinar-ho tot vam anar cap a Cley a veure ocells, el dia era fantàstic i la caminada fins a la platja va ser plena d'observacions, ... preciosos els becs d'alena... A la platja vàrem jugar una bona estona a partir sílex (flinstone) i a buscar fòssils.




A la tarda vam anar a veure foques, però això ja és un altre capítol!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada