dimarts, 8 de març del 2011

MUSEU D'HISTÒRIA NATURAL A LONDRES

El dimarts 1 de març vaig tenir la sort de poder assistir a uns tallers de geologia que s'organitzen anulament al Museu d'història natural de Londres. Eren activitats pensades per a estudiants de secundària i, de fet, nosaltres estàvem barrejats amb adolescents i podíem anar fent coses a les diferents taules al nostre aire.
M'ho vaig passar molt bé fent activitats relacionades amb roques, fòssils, plaques tectòniques, etc. A cada taula hi havia un expert en la matèria i algunes persones voluntàries que explicaven què s'havia de fer; em va agradar especialment una activitat de classificar dents de tauró fòssils! I també la de fabricar astenosfera amb una espècie de maizena! Vaig treure algunes idees, vejam si no se m'obliden! Aquests anglesos hi destinen temps, idees i peles i obtenen molts bons resultats!






Jo no havia estat mai a Londres abans, així que vaig poder assaborir aquest esplèndid museu durant un grapat d'hores. Em va encantar la part del cos humà i tot el referent a Darwin, també els dinosaures i el modelat del relleu i.. tot! llàstima que, emocionada fotografiant l'estàtua d'en Darwin, em vaig torcir el peu i vaig anar tot el dia coixa, amb el turmell ben inflat!
Sortint del museu vaig anar a fer un vol per China Town, Picadilly i vaig pujar a la nòria, London's Eye per tenir unes vistes fantàstiques sobre el Tàmesis, el Big Ben, les cases del Parlament i tota la pesca. No vaig veure gaire res més perquè en aquest país a les 5 s'acaba el món i només pots voltar botigues, que com podeu comprendre amb el meu turmell inflat (i sense tampoc) no és la il.lusió de la meva vida!
Aquí us penjo la que probablement sigui la foto més lletja del Big Ben que mai ningú ha fet (just després se'm va acabar la bateria, si això serveix d'excusa).


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada