dimarts, 15 de febrer del 2011

enyor!



when i'm happy i listen to this, it makes me happier...
when i'm sad i listen to this, it makes me feel life is beautiful...
when i miss someone i listen to this, it makes me cry...
when i'm angry i listen to this, it calms me down...
when i can't sleep i listen to this, it hypnotises me...
when i wank i listen to this, it makes me more durable...
thank you Yiruma for creating such a wonderful piece!
chenxing666



Lluny de casa, de la família i dels amics un es pot sentir sol a estones i llavors és quan la melanconia flueix i una música de piano ben senzilla pot desriure l'estat d'ànim.









Dedicat a les meves precioses pianistes  i al seu pare!

3 comentaris:

  1. A veure Xonsi!!!! què passa???????? No volem mala actitud!!!!! No pateixis que d'aquí a quatre dies ja serem aquí per animar-te!!!! Ja tenim bitllet!!!! (Sandra i Munic)

    ResponElimina
  2. Mamiiiiiiiiiiiiiii Oh mencanta aquesta cançó! ja ho saps!!

    Va no t'enyoris que jo també penso venir-te a veure!!!
    Saps què, ja aprovo tots els tests! Avui em vaig a fer el certificat mèdic pel carnet que d'aqí dues setmanes i mitja ja pujo! QUins nervis! Ja aprovo tots els tests i amb dos setmanes espero no fer cap fallo en cap ;)

    Tu què tal tot? quedem per l'skype?

    ResponElimina
  3. Aquests moments d'enyorança no tothom els ha viscut i, en el fons, és una sort sentir-los i viure'ls ja que posen en joc molts sentiments nous. Quan som capaços de canalitzar-los degudament, m'agrada pensar que ens fan més forts.
    Així que ànims, Xon!

    Edu

    ResponElimina